Vodič kroz kupnju na internetu

Istražujem portale za jeftiniju kupnju i uštedu. Pratite moj blog i uštedite.


Iherb je moje veliko otkriće na polju jeftinije kupnje na internetu. Na forumima nemaju niti jedan negativni komentar i to me je privuklo. Zato sam se i ja odlučio istražiti u potpunosti ponudu ovog portala. Jednostavno sam se učlanio. Istraživao sam cijene na Iherbu i uspoređivao ih sa cijenama koje su kod nas bilo u bio dućanima bilo u online dućanima i moram priznati da je razlika u većini istih preparata ili sličnih organskih i više od  50% (uračunata dostava).

 Na mojoj prvoj kupnji uštedio sam praktično onoliko koliko sam i platio ako ne i više. Moja prva narudžba koštala me je samo 77,14 kn sa dostavom.

Nevjerojatna cijena, a kupio sam Solgarov vitamin B12(60 kaps 1000mcg) i "Now Foods" Gotu Kola(450 mg, 100 kapsula). Preparati dostavljeni za samo 11 dana.

Registrirajte se i pri prvoj narudžbi imate dodatnih 10% popusta. Kliknite na link sa kodom za popust, registrirajte se besplatno i štedite :


Važno: Za dostavu odabrati Global mail. Dostava može biti i besplatna ovisno o vrijednosti i vrsti preparata.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Evo još jedne moje uštede . Kupio sam Koenzim Q10 za samo 33,73 kn (Iherbov brend) i proteine od smeđe riže(504gr) za samo  91,59kn

 Kupite  sa dodatnim popustom od 10% pri prvoj kupnji na Iherbu klikom na link sa kodom

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Još jedna moja kupovina na kojoj sam uštedio i više od 50%.

Kupio sam ulje češnjaka 250 kasula koncentrat od kompanije Solgar za samo 64,51 kn.

Kupite  sa dodatnim popustom od 10% pri prvoj kupnji na Iherbu( neka vas 250 kapsula ulja češnjaka košta samo 50,00kn uz kod).

Ulje češnjaka mi je dostavljeno za 9 dana. Moram priznati da je ovo jedan od najmoćnijih prirodnih preparata koje sam koristio. Tako da ga od srca preporučam svima.  Posebno onima koji su prehlađeni jer praktično preko noći mi je riješio prehladu(3 puta po 2 kapsule sam popio)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Evo još jedne moje kupnje na kojoj sam uštedio i više od 50%.

Twinlab, C-500 Caps, 250 kapsula

Za samo 92,20 kn 

Isti preparat na našem tržištu platit će te dva puta više.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evo još jednog otkrića za sve ljubitelje organskih, sirovih indijskih oraščića.  Teško ih je naći, a ovo je najpovoljnija mogućnost.  Danas sam naručio dva pakiranja.

276 recenzija kupaca: ocjena 4,6 od 5

Now Foods, certificirani organski, sirovi, indijski oraščić, neslan, 284 g

Za samo 51,95 kn

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Solgar prenatal jeftinije i -60%
Evo preporuka svima.  Još jedna preparat koji sam kupio, a ušteda je prema mojoj kalkulaciji i preko 60%


 Solgar, Prenatal Nutrients, multivitamini i minerali, 240 tableta

Za samo 147,86 kn


---------------------------------------------------------------------------------------------------
Kupio sam i vitamin D3 vrhunski brend, a po niskoj cijeni:

21st Century Health Care, Vitamin D3, High Potency, 1000 IU, 110 tableta

Za samo 29,90 kn.  Sada je cijena još niža. Samo 20,77kn
   
Registrirajte se i pri prvoj narudžbi imate dodatnih 10% popusta. Kliknite na link sa kodom za popust, registrirajte se besplatno i štedite :

Nema komentara:

Objavi komentar