Najpovoljniji bio preparati

Najpovoljnija kupnja bio preparata u svijetu 

Piping rock je kompanija od koje kupujem bio preparate već godinama. Vrhunske su kvalitete, a po cijeni i shipingu  najpovoljniji. 

Jedan od najtraženijih brendova u Americi zbog svoje kvalitete i jako niske cijene. Imaju  dobre komentare na  forumima. Tako da se stvarno isplati kupiti. Na polju prirodnih preparata i super hrane pipingrock uistinu ima najpovoljnije cijene, a za vrhunske preparate. 

Kupujte direktno od proizvođača, a ne od preprodavača. 
Uštedite i više od 70%

Mene su na ovaj portal privukle njihove " lude cijene" te sam naručio više bio preparata.  Ne samo da su cijene bile ludo niske nego me je i dostava koštala samo 4,7$.  Te sam dobio i 5$ popusta pri prvoj kupnji.
  • Preparati stignu za 14 dana!!!!
  • 5$ popusta na prvoj narudžbi
  • Plaćanje karticom ili Paypalom.
Kliknite na link sa kodom za dodatnih 5$ popusta pri prvoj kupnji i imate potpunu uštedu 



1 komentar:

  1. Pozdrav, iz Hrvatske sam i naručila bih preko Piping Rocka suplemente pa me zanima do kojeg iznosa se može naručiti da se izbjegne carina?

    OdgovoriIzbriši